ledenvergadering 2017

Afgelopen 16 mei hield Scarabee haar jaarlijkse ledenvergadering. Hierin werd een overzicht gegeven van het afgelopen jaar en een vooruitblik op het nieuwe seizoen.

Scarabee is een gezonde vereniging met veel jeugdleden en actieve senioren. Tevens kwam het onderwerp van de sporthal in de toekomst ter sprake.

Van de bestuursleden nam Debora den Daas afscheid als secretaris. Zij heeft dit vele jaren gedaan en nu is het tijd om het stokje door te geven. Wij danken Debora voor de tijd die zij vrijwillig in Scarabee stak en dit was zeker een pluim waard. Tamara van Harten wordt de nieuwe secretaris. Wij wensen haar veel succes.

Helaas is voor de functie van voorzitter nog niemand gevonden. Kandidaten kunnen zich melden bij het bestuur.

In het algemeen reglement van de vereniging vindt een kleine wijziging plaats. Bestuursleden worden voortaan benoemd voor een periode van drie jaar. Tevens is er een schema van aftreden aan genomen.

Al met al. Op naar een volgend succesvol seizoen met z’n allen.

Debora den Daas treedt af als secretaris